12 apr. 2012

linistea dinaintea furtunului.

     










Spicuim din program:

- Cand fac pipi intr-o toaleta publica, intr-o cafenea sau intr-un bar, si cand cineva e deja inchis in buda cu usa, eu nimerind la pisoar, ma simt nevoit sa clipocesc sau sa fac zgomot cand ma pis, astfel incat cel care e inchis sa nu se simta jenat, stingher, in dificultate, crezand ca am venit acolo doar pentru a-l studia sau incomoda. Corolar: nu pot sa fac pipi la pisoar impreuna cu mai multi insi, oricat mi-as spune ca la buda te duci ca la doctor.
- JUR ca am folosit cuvantul "meduzat" inainte de a-l fi citit la Dali, in franceza.
- cea mai tare meserie e: DIRIJOR
- Daca urasc si antipatizez DELFINUL (ciudat, pocait, parsiv, zambeste tot timpul, unelteste, e vesnic vesel samd.), la polul diametral opus se afla PESCARUSUL, pe care il consider nobil, pufos, curat si mult. Si vede de sus.
- Cateodata am tendinta sa cred/simt ca o sa mi se intample ceva rau.
- Exista o ciocolata pe care daca o mananci vezi fractalii lui Benoit Mandelbrook.
- Oare floraresele or primi (cu placere) flori? de ziua lor, de exemplu.
- [poate candva vom fi doar 2 oameni straini care se vor intalni pentru prima oara]
- ceata sentimentala a lui Alberto Martini si cubismul lui Ozenfant.
- Iata o femeie la care 90% facea parul.
- Cateodata resimt nevoia activitatilor casnice de cuplu (gatit, piata, menaj, et caetera)
- lapsus -frustrarea impotentei cognitive, deficit al sondei de memorie.
- deceptie?! Egoismul e sa vrei tu ceva ACUMA, da ACUMA, sa te trezesti tu ca vrei ACUMA nujtiuce. E, ACUMA nu se (mai) poate!!!

Ma enerveaza aia care merg pe strada cu capu' in sac ca vita si intra in tine. Corolar - ma enerveaza aia care se opresc brusc sau care schimba brusc directia, fix ca vaca in drum.
Ma enerveaza una + unul, doi idioti, pt ca singuri nu se descurca, care se belesc in bancomat, parca acu scot bani prima oara, si cand scot, mai baga si un cacat de suma care nu e multiplu de 10, desi bancomatul le spune asta explicit, sau scot pana la ultimul leu, incapabili sa inteleaga ca tre sa mai ramana ceva acolo pt comision --- drept pentru care, cu aceeasi stangacie retarda, repeta intreaga operatiune.

- m-am molipsit de solipsism atavic. Sunt intr-o criza/un impas psihic, volitional si existential.
- asa e. Cateodata, deasupra comisurii bucilor (atat de geniale), poate exista un deal, o umflatura, un depozit, care poate fi atat de placut.
- senzatia aia cand te apesi cu obrazul tau de al ei umezit de lacrimi, cand ii saruti pometii uzi si ii gusti sarati, cand ii saruti pleoapele umede si ai un sentiment de respingere - e ud, e rece si cald si sarat - si totusi vibrezi si simti atata dragoste pura.
- un gibon din Djbouti.
- suntem o suma a amintirilor noastre. Ale noastre, pula mea, evident. Parfumul lui B mirosea bombonos, fresh si un pic a guma de mestecat cu menta, inspira sexualitate si prospetime si curatenie. Parfumul lui K avea un miros lemnos, vegetal, de betisoare parfumate, de santal, de lemn, de frunze si de betze, si un pic de pamant sau praf, o combinatie halucinanta, nemaintalnita.

Ma enerveaza pupatul ritmic si zgomotos, repetitiv si cadentat, ca picatura chinezeasca, pupatul umed, molfait, tzoc-tzoc-tzoc-tzoc, numai cu buzele, fara limba, scurt, nici umed, nici uscat, doar prezent, repetitiv, sonor, cadentat si previzibil. Am 2 cunoscuti care fac asta.

- mi s-a zis ca duc o viata de scriitor.
- iubito, ti-aduci aminte de noptile alea bipolare superbe??!!
- ce PULA MEA e intr-o cutie neagra?
- dati-mi un vin fiert si plec crud.

final apoteotic:
Acu ceva timp ma durea o taietura la deget facuta acum (atunci) 2 zile. Am luat dezinfectant, am belit-o rau, am apasat si am tinut acolo si m-a durut ca dracu, poate mai rau chiar. Apoi am pus o crema in crevasa, o pomada, un decoct, si am pus un plasture. In juma de ora, durerea de 2 zile a disparut subit, ca si cand nici nu ar fi fost acolo vreodata.
Morala??? Mai e nevoie?? [chiar daca doare al dracului, apuca-te si exorcizeaza, anihileaza singur infectia...]

5 comentarii:

  1. esti o suma de paradoxuri :))) scrii asa frumos unele chestii...si atat de "plastic" altele.

    RăspundețiȘtergere
  2. apropo de umflatura aia, Dali a zis ansoa: "But the small of her back, on the other hand, was extremely feminine and pronounced, and served as an infinitely svelte hyphen between the willful, energetic and proud leanness of her torso and her very delicate buttocks which the exaggerated slenderness of her waist enhanced and rendered greatly more desirable." :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar miros ca o guma Orbit?:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. un scurt metraj din fotografii.

    RăspundețiȘtergere

zi, da oricum nu ma intereseaza.