1 sept. 2009

Zenit 3M (sau paradoxul libertatii - cainele care isi calca pe propria-i lesa)

* film rupt in aparat si salvat de baietii de la Victoriei de la Fuji, de jos de la metrou, pe care i-am iubit si pe care i-am urat apoi pentru scanurile de exceptie. Zenit 3m - fabricat in Krasnogorsk, CCCP, de catre KMZ, intre '62-'70.
Vorba lui Barthes, incerc sa gasesc niste punctum, poate mai mult decat studium. Incerc sa fac fotografiile, cum frumos spunea cel antementionat, sa mi se intample. Mie, si altora. Nu stiu acuma cat imi iese.

O selectie in cele ce urmeaza. Care incepe ...cu ce e bun.











3 comentarii:

  1. Incredibil!Acum inteleg cat de "frumos" era Bucurestiul vechi!In fapt,aparatul si cel care sta in spatele lui fac toata treaba!Imi doresc sa vad,poze,din Bucuresti,facute in acelasi loc din care sunt facute cele clasice de prin 1920-1950,asa ,sa fac o comparatie.Si bineinteles cu aparatul tau vechi...Esti tare rusule...dar mai tare este kreatza...:)! Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pt ganduri. Nu e vorba 9numai ) de Bucuresti, unele imagini sunt din Colmar, Franta, altele din Strassbourg.
    Cat despre Kreatza.... cuvintele sunt de prisos si mie mi-e tare greu sa spun prea multe, pentru ca spatiul nu-mi ajunge.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Rosco!O sa te iubim in continuare si o sa ma las batut cu salamul de tine in Metro in semn de respect!Sa iti dea Dumnezeu sanatate ca gagica de nota 10 vad ca ti-a dat!URA

    RăspundețiȘtergere

zi, da oricum nu ma intereseaza.