8 mar. 2009

Statuia POBEDEI ;). Abberatio in integro. Ursul NU are deget opozabil.

Daca Hitler ar fi mancat shaorma, i s-ar fi adus o shaorma perfecta, dupa standardele germane, demne de un Fuhrer. Adica o shaorma corecta: impachetata strans, fin, aseptica, care nu supureaza pe nicaieri. O shaorma pe care dupa ce o mananci ai putea sa operezi pe creier, fara manusi.

Am vazut azi o emisiune pentru popularizarea stiintei :) pe National Geographic - despre continuumul spatiu-timp, calatorie in timp, stringuri si gauri de vierme. M-a panicat teribil. Desi o mai vazusem odata.

Dilema musafirului* descultz:
-Daca pun ciorapi negri de bumbac, mi se inegresc degetele de la ei.
-Daca pun ciorapi albi, mi se inegreste ciorapul de la tenishii de piele intoarsa.

*musafirul romanului, pt ca numa romanu te pune sa te descalti in casa. Ma rog, nu numai romanu, da oricum e de cacat.

In demersul dadaist, ne-am izbit de un burete.

Pentru ca pot tine multe lucruri cu ochiul, am tras concluia ca prezint simtome de remanenta neanderthaliana. Pop ma acuza ca n-am cur, deci temerea mi se confirma.

Cand cant, mi-e cald la nas.

"Never tasted the sweet black oil of the poppy."


Si aici Subminarea Capitalismului. Negarea sa.
Statuia Pobedei sau Aceasta nu e o scrumiera (apud C. Pop)

Dida Dragan. Gabriel Dorobantu.


Acuma, cateva chestii, o pata optica a memoriei blocate in muzical. Am o piatra intre 2 neuroni.

Aici 3 chestii pentru Krtz: 1 (nu te uita la videoclip ca e gay, da era singurul care se auzea bine), 2, 3.

2 comentarii:

  1. Plusez

    http://www.spike.com/video/daniel-powter-bad/2670549

    http://www.youtube.com/watch?v=2oGVDLcpXQ8

    http://www.youtube.com/watch?v=Nl1rkKqdck8

    RăspundețiȘtergere
  2. I know you woke up with the night in the head, so if you want to pull a chicken of sleep, it's in rule.

    RăspundețiȘtergere

zi, da oricum nu ma intereseaza.