21 iun. 2008

Bananarama.



2 comentarii:

  1. Doresc o carte din care sa pot afla problemele existentiale ale oamenilor! Doresc sa aflu raspunsuri...! DE CE am pula mai mare decat nasul?Albinele fac caca? Daca da,se sterg la fund cu frunze? De unde vine ploaia? Daca inghit un Orbit,mor?Daca mor,miros a menthol?Daca ma basesc si ragai in acelasi timp pot sa zic de doua ori pardon ca sa fiu iertat? Daca beau pisat,pot sa ma pis bere?Pinochio avea floci la crenguta? Dar Buratino?De ce ma gadila in cur cand imi bag un deget in buric? Chinezii au cuculetul galben?Iisus facea caca moale?De unde vine vantul? Pot sa sparg un pahar doar daca ma uit la el? Dar daca nu ma uit?Pot sa plec sa-mi iau tigari?

    RăspundețiȘtergere
  2. DA omule...! iti inteleg framantarea...! Din pacate acea carte nu stiu sa existe, dar, te rog, pentru numele lui Dumnezeu, bea pisat si afla daca curge bere. Pun la bataie si eu, o sticluta de 0,25, pentru experiment. Am si un shtutz direct. E atasat de sine-mi.
    La o intrebare iti pot insa raspunde. Vantul... ei bine, vantul, dragul meu, vine de la mine din cur.

    RăspundețiȘtergere

zi, da oricum nu ma intereseaza.