4 iun. 2008

asa, un post cu poze.

...ca am fost acolo cu Pakabal, m-a ajutat, baiat bun, si am ras niste pozele. Unele au iesit bine.
Ba, ma enerveaza cand mananc si multe persoane vin, pe rand, sa imi spuna "pofta buna" (asta ca sa nu mai zic ca detest formularea "pofta mare" si "sa ai pofta". Sa ai pofta sa ma pupi in cur.) Asa si revenind, vin astia si imi spun pofta buna, si eu, cu mancarea in gura, ma simt nevoit sa raspund, ca daca nu raspund, e naspa, na... ce sa zic, ala se asteapta la raspuns. Si uite asa ma intrerup din molfait si din foame si zic un "mersi" apatic sau un "sitzielafel". Asta de mai multe ori.Kkt.
Alta: dupa mine, intr-un cuvant sunt litere care si asa de abia se aud, ca sunt scurte, ca vb noi rpd sau ca litera dinainte oricum e o consoana si are "i". Asa ca le-as scoate de tot si din ortografie. Uite exemplu mai jos. Aveam si altele, da nu-mi vin acu.

si acu CTEVA pose.





uite aicea puteam sa mai trag de curbe si de contraste, pe la saturatzie acolea, da mi-a fost lene.


perspectiva ciudata rau.



2 comentarii:

zi, da oricum nu ma intereseaza.