7 feb. 2010

Despre Nimic, Fish Eat Fish Man, Varu si niste Crevete.



Nu-mi place cand 2 pantofi (parte din aceeasi pereche) sunt usor diferiti. De regula stangul arata un pic mai bine ca dreptul. O cuta, un pliu de indoire, ceva e mai naspa la unul din pantofi, ceea ce ii face sa fie sensibil diferiti, ceea ce deranjaza.


As muri fericit daca as stii ca mai traiesc Aznavour, Hendrix, BOB, Freddie, James Brown si lista ramane deschisa pt cei care canta in special, pt actori, pt cantareti de opera si pt artisti de opera in special, pt actori, pt pictori, pt artsti, pt suprarealisti si dadaisti, Dali, Romica Puceanu, Valeriu Sterian, Jim Morrison, Ciprian Porumbexu, Marioaro , Lenuto...! Faramita Lambru, Constantin Eftimu... ii iubesc, intim, jur.

"Zadarnic te sperii ca ninge mereu" = Valeriu Sterian

Mania mea pt curatenie si scamofobia m-ar face sa stau in genunchi o viata intreaga sa curat la mana un covor de toate scamele si impuritatile care ar putea aparea. Vad cumva scamele, simt impuritatile, le detectez, le simt cand sunt prezente. Cred ca as fi un muncitor sarguincios si zelos la salubritate. Imi plac ordinea si curatenia, as vrea sa nu mai existe scame, si mici obiecte, si gunoi in lume. Ceciliu.
Ma, sunt foarte ordonat, am un bun simt si o sensibilitate iesite din comun, sa stii.

"I must be High on love" = Beatles
"One good thing about music - when it hits you feel ok. So hit me with music" = Bob

Mi-am adus aminte de ceva, dar am uitat ce.
Apa deshidratata, apa praf. Apa la plic – just add water.
  • Dati-mi un set acvariu!
  • Va dau si pesti la el?
  • Da, si dati-mi si un plic de apa!
Imi place sa fac pipi de jos.
Mi s-a parut (a fost foarte realist) ca a tusit o pisica.

6 comentarii:

zi, da oricum nu ma intereseaza.