21 apr. 2009

POST EXCEPTIONAL.

Adica un post care face o exceptie.
Ca io asa ziceam. Nu postez daca n-am poza, si nu postez cu poze care nu-s facute de mine.
Da aicea nu pot sa ma abtin.
Au gasit ai mei poze cu stramoshii mei rusi, cazaci ucrainieni de pe Don, cazacul de stepa.
Fitzi atenti aicea.
Prezentam azi - filiera rusa. O sa caut si cu filiera romana. Poza veche are ceva...



1905. Stra-strabunicul Nikita, cu sotia si copiii. Unul dintre ei era strabunicul Dmitri, il vedem mai incolo. Toti rusi ucrainieini. Dagherotip, placa de argint, litografie ciudata.


strabunicul Dmitri.


strabunicul Dmitri, alta ipostaza.


in stanga, bunica Liuda mica. In dreapta, mama ei, strabunica Natasha, pe care a mai prins-o si eu cand eram mic, in vizita la Moscova.


bunica Liuda, mica

bunica Liuda



Sus + Jos - bunica Liuda


in stanga, mama. in dreapta, bunica Liuda.


si io.

4 comentarii:

  1. du-te de aici, simpaticule! :)) sa ne traiesti. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ne place roshka.bravo pentru un mic arbore genealogic cu final "little roshka wannabe photographer".foarte bine ca ai ajuns, si nu ai ramas wannabe; repet, ne place :)

    Chivu

    RăspundețiȘtergere
  3. Impecabil fratioare...Imi place filiera ta rusa, pacat ca s-a ajuns la tine si s-a stricat filonul nobil al familiei :) Glumesc, normal...Post cu adevarat exceptional, bravo

    RăspundețiȘtergere
  4. Impecabil fratioare...Imi place filiera ta rusa, pacat ca s-a ajuns la tine si s-a stricat filonul nobil al familiei :) Glumesc, normal...Post cu adevarat exceptional, bravo

    RăspundețiȘtergere

zi, da oricum nu ma intereseaza.